Universiti Teknologi Malaysia

Friday, March 20, 2009

Extra-Ordinary Power? WHO AM I?

This few day I can feel that I have a power. It’s a special power. When I looking at someone, I wonder to know what he’s thinking now? What’s his feeling when doing that particular movement? Why he want to do that? Plenty of questions flooding my brain…

May be now is the exam period, I start to think something that is not so logic, or maybe I start want to know about someone’s mind so that I can be the “GOOD” person in their heart? Or maybe I am provided with some extra –ordinary power? Haha.

这几天我总觉得我有一种力量,那并不是普通的力量,而是一种读他人思想的力量。最近,每当身边朋友们有任何的举动,或言吐,我就会望着他们,想想到底他们的头脑里面是想些什么东西?想想为什么他们要做出某某举动?想想为什么她要这样做?很多很多问题,迈向我的头脑。。。

可能现在是考试其,所以开始想些不符合逻辑的事情。可能因为心情的关系吧?或可能我为了要配合他们,成为他们心目中的好人,所以开始跟随他们的思想?或是我拥有一股力量,一股超凡的力量?

5 comments:

Bell Ng said...

和你相反,我则是看透了自己,开始活出自己不再跟随别人脚步看人脸色 :P

Unknown said...

我也发现其实我班上的同学都改变了许多
他们再也不是第一年进来大学时那种天真了
开始感觉到心计和心机在你周围围绕。。。
还好我身边的朋友都不是。。
但是下个学期,
就会和一大班朋友住。。。
事情纠纷肯定很多。。。

Bell Ng said...

对咯对咯!发生了很多事很多人都变了
都不是曾经认识那个人了
:(
好心寒。。

Unknown said...

有些人变好
有些人变坏
有些人变得我都不懂变成了什么样子了

各有各命~

上帝要你死亡,必先让你疯狂!!!
哈哈
Laughing名言~

Bell Ng said...

看太多heroes...