Universiti Teknologi Malaysia

Friday, March 13, 2009

我像杨宗伟么?Am I Look Like This Taiwan Singer??

13March2009

Happy Black Friday to all of you.

Today, when I was enjoying my picture gallery, haha, there are thousands of pictures in my computer memory…huh =.= ^^
Suddenly, I saw a picture that make me feel weird… How come arr? Just look like a Taiwan Singer which is “aging” … Am I just look like him? Tell me…^^ Actually the picture was taken quite a long time…that time i am having a short hair ^^

黑色星期五快乐

今天,心血来潮把所有的照片都翻起来欣赏(这样说有点奇怪)哈哈。突然就看到了一张连我自己都被吓倒的照片。不懂要给开心或伤心的感觉?因为照片里的我很像杨宗伟。其实这些照片很久前拍的。。。那时候的我,是短头发哦~~哈哈!你们觉得如何?

下面是其他也是在当天拍的照片

Below is the picture that took at the same day ^^

Mr Taiwan Singer ( For compare …wakaka)

2 comments:

Bell Ng said...

说真的,因为某种原因所以看这Post的时候是由下往上看,看到最后第二张的时候我还以为你该不会是减肥减到这样出名上电视了吧? =.=
.......

Unknown said...

哈哈~我可没有这样的High Profile到上电视拉~
哪个是我们的杨先生来的~

如果我上电视的话就好咯~
哈哈~激励大家~减肥~瓦卡卡